Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
PPC Marketing
Korousová, Tereza ; Průšová, Petra (vedoucí práce) ; Sieber, Martina (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou internetového marketingu a v jeho rámci především PPC reklamou včetně její struktury a výpočtu efektivity. V České republice existují dva nejčastěji využívané PPC systémy, kterými jsou AdWords a Sklik. V rámci těchto systémů se vytváří marketingové kampaně skládající se z vhodných marketingových sestav složených z kombinací inzerátů a klíčových slov. Projekt Ehrliches Bier pro svou kampaň využil systému AdWords, v rámci něhož probíhá propagace tohoto internetového obchodu od srpna 2014. Cíle, které byly pro tuto kampaň určeny, kombinují snahu o navýšení návštěvnosti, tržeb a počtu objednávek. Pro výpočet efektivnosti kampaně je využito meziroční srovnání tří za sebou jdoucích měsíců. Cíle byly v těchto měsících splněny ve třech případech z pěti.
PPC Marketing
Korousová, Tereza ; Průšová, Petra (vedoucí práce) ; Sieber, Martina (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou internetového marketingu a v jeho rámci především PPC reklamou včetně její struktury a výpočtu efektivity. V České republice existují dva nejčastěji využívané PPC systémy, kterými jsou AdWords a Sklik. V rámci těchto systémů se vytváří marketingové kampaně skládající se z vhodných marketingových sestav složených z kombinací inzerátů a klíčových slov. Projekt Ehrliches Bier pro svou kampaň využil systému AdWords, v rámci něhož probíhá propagace tohoto internetového obchodu od srpna 2014. Cíle, které byly pro tuto kampaň určeny, kombinují snahu o navýšení návštěvnosti, tržeb a počtu objednávek. Pro výpočet efektivnosti kampaně je využito meziroční srovnání tří za sebou jdoucích měsíců. Cíle byly v těchto měsících splněny ve třech případech z pěti.
Optimalizace PPC kampaní v Google Adwords
Linha, Martin ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Hanzal, Petr (oponent)
Cílem práce je představení systému Google AdWords, nástroje pro webovou analytiku Google Analytics a jejich současné využití při správě PPC kampaní. Dále se zabývá problematikou AdWords v internetovém marketingu, zaměřeném na výkon ve vyhledávací síti Google, a po propojení s nástrojem Analytics analýzou návštěvnosti. Teoretická část je výkladem základních pojmů, východisek a samotných systémů. Praktická část má za cíl vytvořit kampaně, které budou splňovat požadavky definované zadavatelem. K těmto účelům je práce rozdělena na dvě části. Nejprve je soustředěna na založení kampaní v AdWords včetně propojení s Google Analytics. Následně je zaměřena na vyhodnocení a optimalizaci výsledků.
Reklamní kampaně na internetu
Bludská, Kateřina ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Škardová, Miroslava (oponent)
Diplomová práce řeší problematiku reklamních kampaní na internetu. Podrobně se věnuje pay-per-click reklamě v internetových vyhledávačích a reklamě ve srovnávačích cen (shopping comparison engines). V práci je popsána tvorba, správa i optimalizace reklamní kampaně v těchto dvou druzích internetové reklamy. Práce poskytuje jak pohled teoretický, tak zahrnuje i praktické zkušennosti z oboru. V závěru práce je nastíněna možná interakce těchto dvou druhů online reklamy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.